it's not easy to forgive and forget

just nu bara känner jag hur mycket jag hatar skolan & datorkunskapen.. jag vill bara här ifrån! HEM, NU!
usch, varför ska det vara nödvändigt att ha datorkunskap. Jag kan det jag vill kunna och det jag inte kan
det kan jag lära mig på annat sätt! Jag blir så arg.. men det är ju bara 20 minuter kvar nu ;O wow.
.. vädret som är just nu gör mig inte så vidare glad det heller och så är det måndag
och det gör ju inte saken bättre, ÅH!


jag vill att det ska bli sommar så man kan göra sånna dära somriga saker, som att
äta glass, bada, inte fundera på vad man sk aha på sig utan bara dra på sig bikinin
och gå ut och sola. aw, vad jag längtar! ska försöka hitta på nått riktigt roligt i sommar
oxå, efter att jag jobbat och tjänat ihop lite penger så klart, det blir nog att..

  • SHOPPA SHOPPA SHOPPA SHOPPA
  • beställa en resa till cypern med min victoria 
  • bosätta mig i Jönköping hos asse & emilie 
  • festa, sola, bada & bara ta det lungt!


nu ska jag försöka jobba vidare med det jag borde göra.
/Carolinepernilla


Kommentarer
Postat av: challelottan

DU SKA GÖRA EN SAK I SOMMAR - SUPA OCH FESTA MED MIG :D hihihihi

2007-04-24 @ 21:26:17
URL: http://kamlinskan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0