tell me you love me, come back and haunt me

idag har det varit så sjukt bra väder & det gör mig så lyckig :D
spelade brännboll & beachvollyboll på idrotten, så jätte kul, men nu har jag ju
motionerat för en hel vecka framöver, HAHA!

ge mig sommar nununununu..

:)

nu ska jag iväg till sörping & äta glassis!
PUSS & KRAM


(några timmar senare)
det vart aldrig någon glass för mig, tycket det vart lite sent & jag ville bara sänga mig i soffan.
känner nu att jag är så himla trött efter dagens aktiviteter, haha, & solen, den gör mig trött..
men den gör mig också super duper mega gladis :)

snart kommer du, med mysmysmys hela natten lååååång <3


/ den dära caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0