there's always something in the way

Jag antar att idén men denna blogg är att kanske skriva vad man gjort under dagen & kanske vad man känner, om det är en sån kännsla som man vill dela med sig av. iband kan det vara bra har jag hört!

idag har det varit en super bra dag med sol, det var dock inte lika varmt som det varit dom andra dagarna men det var tillräckligt varmt för att gå utan jacka & det tycker jag om. Men jag vill ha nya vår/sommar kläder, NU! Kan inte nån rik människa bara skänka mig lite pengar, hi. Jag borde nog åka hem till min far och säga åt honom att för en gångs skull skämma bort mig lite, inte för att jag tror att han skulle lyssna så mycket på vad jag har att säga men försöka går ju alltid, jag kanske kommer där ifrån med en liten peng ;P


jag vet inte riktigt om det jag känner just nu är rätt, men jag vill att det ska kännas rätt & jag vill
att du ska vara den rätta men nu vet jag inte längre.. det känns som om
jag bara hoppas för mycket hela tiden plus att det är alltid nått
som kommer ivägen, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0