there's something about you

min helg har varit helt underbar & ändå kan man se det som om det är fredag idag eftersom att det
är lång helg och skolan börjar inte förns på onsdag lixom, så skööönt :D

- Fredagen bestod av en mysig morgon, en lektion i skolan & sen hjälpte jag en vän att flytta.
  Jag kände mig så himla duktig, bar alla tunga saker som om jag vore pippi långstrump
  men så långt ifrån är det ju inte ^--^. Senare underkvällen var det middag med min mor som
  bestod av oxfilé & potatisgratäng, så jätte gott! sen tror jag nästan att jag gick och la mig, tihi.

- i lördags sov jag länge & sen gick jag upp för att städa mitt rum, det behövdes verkligen.
  Under dagen gick jag nog runt mest och bara gjorde ingeting alls, men sen kom det lite 
  människor hit som min mamma bjudit på middag. Efter det åkte jag för att hälsa på min 
  papsi där dom bjöd mig på glass och bär, det var mumsit!

- idag, söndag, så har min morgon varit som den brukar vara. Vakna, äta frukost, sätta sig vid
  datorn & snart ska jag ta mig en varm dusch för att senare göra mig i ordning för jag ska ner på
  stan & träffa camilla, hi. Senare ikväll hoppas jag på att få träffa han som jag tycker om, conny, men
  vi får se hur min kväll blir.. kanske ska ringa min vän lisa också, det skulle vara kul, hon är snäll :)


nu ska jag hoppa in i en dusch, så det så.
PUSSIS & KRAMIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0