what makes life good?

.. det var exakt det jag skrev om idag på nationella provet i engelska. Hoppas att det gick bra, det kändes iallafall helt okej. Jag skrev inte så mycket, men jag hoppas att min lärare kanske tycker att innehållet duger ;D

idag slutade jag halv tolv och då åkte jag & min mamma till stan :) där åt vi sallad på paus, köpte fin fina skor till lilla mig och fixade om glasögonen lite granna så nu sitter dom mycket bättre! & Nu står banankakan i ugnen (jag fick sådan lust att baka idag igen) så snart är det dags för lite fika, tihi.

ikväll vad jag inte riktigt vad som kommer hända.. det stod ju att jag och min
kära skulle få en riktigt mysig fredagskväll i mitt horoskåp idag, och det kan man ju alltid hoppas på :)

Puss&kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: carolinanana

haha är du lejon? ;D

2007-04-20 @ 15:01:05
URL: http://carolinanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0