at least i tried, HA!


    här får ni en så interessant lista att bli irriterad på & skita i att läsa..
    den är från i eftermiddags dock, då jag satt på mitt äckliga jobb!


    1.      ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. vad står det där?
    "VISSTE DU ATT: Apparater i stand by-läge slukar ström motsvarande 2% av Sveriges årliga elförbrukning" nu vet ni de..

    2. sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
    min ena dataskärm

    3. vad var det senast du såg på tv?
    minns inte :/

    4. bortsett från datorn vad hör du då?
    Alla människor som svarar i telefonen..
    "Välkommen till kundservice, det är lalala vad jag kan hjälpa till med?"

    5. när var du utomhus senast och vad gjorde du då?
    för typ tre timmar sen, då jag cykla till jobbet!

     6. vad tittade du på innan du började med den här undersökningen?
    Nåns blogg.. (fast att jag egentligen borde jobba).

    7. vad har du på dig?
    allt? Dödskalle hotpants, vita strumpor, vit bh, svarta jeans, grått linne, vit caridigan & en stor rosa filt :D

    8. drömde du ngt i natt, isf vad?
    inte vad jag minns, dock sov jag typ inte så länge heller.

    9. när skrattade du senast?
    I morse, med Camilla åt mitt hår. Kul!

    10. vad finns på väggarna i rummet där du är?
    öhm, typ massa tv-apparater som talar om hur lång kön är i telefonen
    för att komma fram till kundservice.

    11. har du sett ngt konstigt på sistonde?
    Det skulle ju kunna vara mitt hår idag, haha!

    12. vilken var den senaste filmen som du såg?
    28 veckor senare, jag var lite rädd.

    13. om du blev miljonär, vad skulle du köpa då?
    super mycket grejer till mig själv, resor & saker mammi & pappi behöver!

    14. berätta ngt om dig själv som folk inte känner till?
     Jag är inte alltid en ängel.. tata

    15. om du skulle förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
    vad svårt.. det finns så mycket!

    16. vad skulle dina barn heta?
    Jag tycker Carl & Ida är fint.. men det finns mååånga fina namn.

    17. skulle du vilja bo utomlands?
    Jaa, i nått varmt land.. fast jag tycker ju ifs om Sverige.

    18. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
    nej, men det är väl kanske lika bra. Glömma var det ja, glömma!

    19. Har du sett din bästa vän gråta?
    Jaa.. många gånger

    20.Vilka vitaminer tog du när du var liten?
    Alla möjliga, favoriten var vitamin nallarna :P

    21.Vad åt du senast?
    Ett äpple

    22. Har du fått någon komplimang idag?
    Nae! Men Camilla sa ifs imorse "så varligt är det ju inte, fast du vill ju inte bli morot."
    Fast jag tror inte riktigt att jag tar det som en komplimang. Förlåt! Hah


    23. Vilka språk pratar din mamma?
    svenska och engelska, kanske haha.

    24. Vilka länder har du bott i?
    sverige, sverige & öh.. Sverige.

    25. Senaste piercingen?
    Örat? då jag var typ tio.

    26. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
    i fredags då jag åkte bil typ hela kvällen, med Henka & Johan.

    27. Gay?
    nope

    28. Har du däckat/spytt för att du druckit?
    nej det har jag faktikst inte ;p

    29.Har du varit på stranden?
    Ja herre min je, Vem har inte de? HA.

    30. Har du haft en stalker?
    vad är det? Hum..

    31. Minns du dina/din musiklärares namn?
    Robban & Hasse

    32. Hur bra är din syn?
    nja, jag ser väl inte dåligt.. men jag har glasögon ibland.

    33. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
    never in my life!

    34. Vad skulle du säga om en kompis sa att hon var kär i din bror?
    jaha ja, stakars dig!

    35. Har du varit utomlands?
    mm :D

    36. Vart?
    Kanariöarna, mallorca , grekland plus några öar och Turkiet :)

    37. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
    Då Fredrik & Sofie gifte sig förra sommaren.

    38. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
    Ja det skulle dom!

    39. Var är dina syskon just nu
    två i sundsvall & tre på gotland  :)

    40. Vad var den senaste drömmen som du minns?
    det va nått värsta läskigt som hände när jag jobba & sen sprang all runt :/ haha, nått sånt, jag vet inte riktigt :P

    41. Vem ringde dig senast?
    Oliver, hihi

    42. Vilken tid gick du upp imorse?
    6.52 ;O

    43. Vad ska du göra i helgen?
    ha kräftkiva & festa !

    44. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
    "sover du :P? Pusspuss"

    45. När var du riktigt sjuk senast?
    räknas baksjuk? Annars så vet jag inte..

    46.Vem är den senaste kändisen du tog på?
    inte en aning, minns inte :P

    47. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
    titta på film, 28 veckor senare.

    48. Vad är det första du gör på morgonen?
    kissar (a)

             49. Har du nån gång snattat?
             Oh ja, när jag var fjorton & lukta kiss var det jätte poppis. HA!

              
             50. Vad ska du göra idag? 
             Defenitift färga mitt hår, laga mat & sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0