do i have to stay?

just nu är jag typ bara.. överlycklig :D jag ska på skogsröjet med sara & vickan plus
massa annat bra folk, så himla kul vi kommer ha! lycka lycka lycka!
jag bara längtar till lördag :D & framför allt fredag.. för vad händer då? LÖÖÖÖÖÖÖÖN :D

det kan väl inte bli bättre? vara med mina underbara tjejer, massa bra musik, dans & drickar i mängder!
plus alla killar, fullt av killar.. mumma (a) hahaa. herre min je! nu är jag glad.


skolan har börjar bra också, nu är jag peppad.. JA!
detta år ska gå snart & bra, det här klarar jag.




nu ska jag le vidare, tata!
/carolinekajsaa

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är utmanad!

Postat av: emelie

hej, skulle bara fråga, vet du vad det är för musik som kommer att spelas där på skogsröjet? (:

2007-08-23 @ 22:03:20
URL: http://emelutt.blogg.se
Postat av: emelie

jaha okej, (: nae jag åkte aldrig dit faktiskt, blev det en lyckad kväll där då? :)

2007-08-26 @ 16:12:03
URL: http://emelutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0