hands held high

nu sitter jag hos camilla, hon är typ lite jobbig & hon har panik.. hehe.
inga kläder, vi tjejer alltdå när vi inte vet vad vi ska ha på oss!

snart ska vi ner till vasaparken & titta på alla de söta
artister som spelar i rix fm festivalen. det ska bli kul!
upp & jobba igen imorgon.. vet inte ens om vi har nått jobb
men upp måste jag ju! blää.


idag slutade jag två då träffade jag asse ett tag sen åkte jag hem till min mor & dom
för att kramas. har ju varit så ensamt nu i två veckor när ingen varit hemma men skönt
också så klart, alltid lika skönt att få göra som man vill, hihi.

sova hos pappa ska jag iallafall göra idag med & säkert resten av veckan också.
kan jag åka med honom till jobbet, haha.. jaja, i know im lazy!
lite kul att umgås med dom för en gångs skull med såklart!



jaha, ja & nu? väntar ju fortfarande på att millis ska bli klar så vad ska sägas nu?
hm, jag hoppas iallafall de är mycket folk ute idag, ska bli kul att träffa dom
men typ inte träffat på hela sommaren! de kommer nog vara proppat med små flickor
som skriker OLAA!! & det är ju alltid kul att titta på, jag vet själv när jag var mindre då
jag gick på sådanna konserter som denna & typ skrek massa. Haha, så kul man var!
men nu är det andra bullar, nu går man dit för att träffa folk & umgås, ha trevligt & lyssna
på bra musik.. bara ha mys med nära vänner helt enkelt!

pusshejs wieeerdos!
/dn dära kajsaabajsaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0