i really need someone to hold me up

LÖRDAG, OH UNDERBARA LÖRDAG! .. (noot!)
jag har bara ingen lust idag är, nu är jag typ på sådant irriterad knas humör, blää!
just nu är allt kul & jag känner mig rätt så elak när jag parar också, allt bara kommer ut fel
liksom.. & det är ju inte bra! men blääääääää. take me away ffs!


jag skulle ju inte tacka nej till att åka utomlands nu, till ett annat varmare
land fullt av nytt folk & paraplydrinkar! så himla bra man skulle ha det!
& speciellt nu, jag skulle må bra nu. jag mår ju bra nu också, men jag
skulle må bättre, det tror jag iallafall, hm. nu vart jag nästan fundersam..
vad får en att må bra egentligen? alla mina nära & kära får ju mig att må bra.
men om inte dom mår bra då? ;O det är typ då jag mår såhär..

jag är glad att jag har min mammi i sånna här lägen!


jaha undra om man borde ta tag i detta liv & göra nått nu då? eller naej, jag kanske bara ska
stanna hemma? äh, jag har inte en aning.. blää. jag tar kvällen som den kommer klockan
är ju bara åtta liksom & nattan är ju ung! hahaa, nu var jag rolig igen! tata.
aja, hejdå till mig innan jag gör bort mig!

puss på tåån! (jaa, din tååå)
/carolinepernillakajsa

Kommentarer
Postat av: Josefine

Känner igen mig, jag kan också känna så där ibland :-/

2007-08-20 @ 12:09:04
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0