im happy and it feels right

idag blev jag firad av min far & familjen. världens finaste presenter.
jag fattar inte hur dom alltid lyckas få mig så glad! tacktacktack!


nu har mina trollisar precis gått, vi har haft kräftskiva & haft bara så kul.
Som vi alltid har! Lisa, nicke, henke & jimmy.. ni är bra!

kanske dags att sova nu, så himla skönt att få sova ut imorgon bitti!
aw, har längtat hela veckan på detta.. men nu är det bara en vecka kvar.
Sen får jag äntligen mitt efterlängtande sommarlov på en vecka..



jag var blond för två dagar sen btw, det va lite kul.
trodde inte att de skulle gå så lätt.. men det tod ju sin tid.
dock så var det inte jag, så därför är jag mörk igen.. det passar mig!
men det va ju kul att se & det är ju alltid kul att testa, hihiih.


GODNATT!
carolinekajsaa.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, du var jätte söt i blond med :-) Men du passar ju väldigt bra med ditt bruna hår!

2007-08-04 @ 19:23:08
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0