that's what i go to school for

idag började skolan & det tycker jag va bra! nu får man äntligen komma igång igen..
vara uppe med tuppen på morgonen igen, herre min je vad härligt! :D

första dagen i skolan var iallafall bra, massa nya i.. men det stör inte mig.
(får vi hoppas) bara jag har mina kära klasskompisar där! men hallå?
nu ska vi typ splittras från SpDD ;O alla mina killar som får mig på så bra
humör varje dag, hu. sorligt!


efter skolan idag var jag med victoria & var sedan med henne hela dagen :)
vi åt kladdkaka hos mig, pyttipanna hos henne sen åkte vi till hageby & testade
jysk's alla madrasser, typ super sköna! måste införskaffas då man ska flytta
hemmifrån! (för det kommer jag säkert ha råd med då, ha)!
sen gick vi & pröva skor, kolla på alla små fiskar, fåglar, råttor osv.
vicy fick för sig att hon ville köpa en hamster :P haha.
sen hade vi våra små, konstiga, helt sjuka ryck i bilen påväg hem..
as always, men det går inte att förklara. vi har bara såååå kul!


för ett tag sen tittade jag på simpson, (& tänkte på dig)!
men nu är det inge bra på tvn så jag ska ta mig ett bad.. sen bed time :)

PUSS & KRAM
/carolinekajsaa

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men hamstarar är ju så små, man är ju fan rädd att man ska klämma ihjäl dom! Hon borde köpa en kanin istället, dom är inte lika lätta att klämma ihjäl, ha ha :-)

2007-08-22 @ 13:35:04
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0