you're always on my mind

igår vad jag hos papsi & åt mat, plus att jag bjöd på kladdkaka :)
så himla super gulligt av mig va? jag säger bara att jag är BÄST på att
baka kladdkaka, just so you know liksom! hahaa.

jag var på bra humör igår & jag känner att jag är det ida också, det är bra!


idag ska jag nog på stan med camilla, strosa runt & kolla in lite nytt. Kanske sätta oss på ett fik också!
alltid mysigt att fika, prata massa skit & sånt. det rä ju vi bäst på!
sen ska jag hem till johanna, sova där, det va länge sen jag träffa henne så det ska bli kul.
typ jätte nära till skolan som börjar morgonen efter också :D hihihiii.
jag är så himla glad! (jag är lite konstig, i know).


yes, det va de.. nu kanske jag borde hoppa in i en dusch!
see you!


i don't want to be a sranger to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0