all i want is you

jaha, då sitter man här.. blickar lite smått mot soffan här bakom mig, där liggar mina vänner & sover.
lill-julen som vi skulle ha vart aldrig nån lill-jul men mys vart det iallafall. Dock var ju inte jag lika
trötta som dom så jag satte mig här ett tag nu, dom skulle ju bara "lägga sig ner & blinka", men
binkningen vart lååång! hihi, sötungar är dom.

det är bara en vecka kvar sen jullov, två hela skoldagar som inte ens är jobbiga
& två halva. Sen, sen har jag ledigt i hela två veckor. Jag blir glad, lycklig.
Dock så har jag lovar mig själv att jag ska sköta skolan lite bättre efter jul.
detta kanske ska bli mitt nyårslöfte? men nä, sånna håller jag aldrig iallafall..
haha, så typiskt mig, ingen motivation till nått.. hatar att motivera mig själv.
Sen kan jag ju tillägga att jag har inte köpt några julklappar & tänker inte göra
det heller, ingen speciell att köpa till så jag låter det vara.. skönt, men ändå inte.

Jag tänker & saknar. Jag vet att jag inte borde.
Idag har jag till&med varit irriterad för att jag tänker för mycket.
men ja, jag vet inte.. hur hade allt vart om de blivit så som jag vill?
det är ju frågan, tanken, jag orkar inte, men jag vill..


nog om allt, GOODNIGHT.
/carolinee

Kommentarer
Postat av: LisaFisaJ

Tack för den kvällen (: ursäkta att jag somna, men på torsdag är jag helt frisk och pigg. då ska vi jula! :D see you tomorrow:)

2007-12-16 @ 17:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0