i tell myself that i don't miss you at all

idag vart det en god morgon hemma hos familjen helström på landet.. & som alltid; lika trevligt!
eftersom att kvällen igår spenderades på bion med fritty, fredda, matthias & några till, där vi såg saw 4
som var lika med as bra, så vart det iallafall sen att vi skulle umgås med grabbarna efter bion också..
ute i kättinge, trevligt, inte jätte.. men ku, bara för att vi såg på tarnsformersl! hehe.
Därför, på natten, somade jag på fridas golv :P & somnade in till rösten av adam brody! oh.

nu sitter jag & väntar på att lilla kayla ska komma hit & jag ska vara barnvakt.
vet inte riktigt alls vad vi ska hitta på för att fördröja tiden, men nått ska vi väl
fixa. Sen så fort leken är över ska jag till lisa & plugga. Inte världens roligaste.
Men tråkigt nog så är det nått som måste göras. Både ett geografi arbete PLUS
ett idrotts arbete, det kommer ju inte gå så himla bra för mig. Tur att jag har lisafisa i
detta som ser till att jag gör det jag ska, tack, jag behöver nån som säger till mig,
& varför inte världens bäste "säga-till-are", alltså lisafisa :D


sen ska jag väl tala om att jag känner mig allmänt uttråkad då jag sitter här i min lilla väntan.
att sitta vid datorn är egentligen inte ett dugg kul alls, men man gör det enbert för att fördriva tiden..
eller iallafall jag! & msn, hur tråkigt är inte det? ha, ja. Att fördröja tiden för mig är att lyssna
lite på musik & sitta här och skriva blogg, vilket är mycket trevligare än att skriva till nån
ytlig kompis på msn. Måste ju då tillägga att jag inet bara har ytliga kompisar på msn men
när det gäller msn så är alla människor i stortsätt jätte lite tråkiga! oh ja.

första advent är det också, & hur mysigt är inte det?
men jag villl inte ha december, den månaden får mig att tänka.
jag vill inte, men jag kan ju tänka på min dumla-kalender
som jag fick av min låtsas mamma, så himla gott! (& så snällt av henne)

kajsabajsa, avslutar detta inlägg men en så himla bra text,
inte alls riktig till nån speciell, inte alls..

"I hope you're missing me and i hope i've made you see, that i'm not here forever.
Oh, now it's coming clear. I don't need you here in this world around me.
I'm glad you disappeared."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0