if there's any other way

..i'll do anything for you!
oh, jag har så himla mycket att berätta om.. hihihi

igår, måndag, spenderade jag min dag med att vara allmänt yr & vimsig med mina underbara vänner!
Jag träffade min bästis i stan där vi satt & fika, pratade massa skit & sånt man gör.
Hon är den bästa & jag är så glad att jag har henne i mitt liv! Efter myset med cameylou åkte jag till
lisafisa där hon pluggade på för fullt med administrationen hemma hos familjen j medans jag somnade
i den sköna fothöljen. Olle var busig & fida uttråkad. Emil däremot hade jätte trevligt inne på sitt rum
men en vän. Men när vännen till emil väl åkt hem & pluggadet för (mig &) lisa tagit slut, bestämmde
vi oss för att åka & äta något. Självklart vart det lite mcdonals! & det roliga med det är ju att när emil
skulle beställa började han prata norrländska med henne i radion. Det var ju verklugen jätte kul, dock
så tror jag nog att det måste upplevas för att få kännslan av pirr-i-magen. Jag skrattade så mycket
att jag nästan tappade andan, ha! När all mat väl var klar begav vi oss mot familjan j's farmor & farfar
& mitt på arkösundsvägen bestämmde vi oss för att stanna och äta, i bilden då såklart.
Trevligt måste jag säga, lite mys faktor också.
.. hemma hos farmor & farfar jakobsson var det jätte trevligt med
 glögg, kaffa & kakor i massor. Men vilken tid det tod att komma dit.
Herre min je, mitt ute i ingenstans bor dom.. fast, det har faktikst
varit skottdarma där en gång! & det är faktiskt sant.

idag, tisdag, har dagen spenderats med samma människor (+ joehoe) i linköping!
eller snarare ikano. Jätte trevligt ahade vi alla timmar vi var där & maten..
oh, ja, den såg faktiskt god ut! ha. Men iallafall, julklapps-shopping vart det för vissa
dock inte för mig, jag har ändå ingen att köpa till, så jag låter det vara.
Påvägen hem lyckades vi tappa bort oss & köra vilse i lindköping city, enbart för att
frudden körde fel från början, det gjorde du faktiskt! Men lilla jag kunde ju snabbt tala om
vilken väg som bar mot den stora vägen hem, även.. fast att det tod ett tag :P


en söndag med dig hade jag ju aldrig kunnat tänka mig!
säkert år sen vi såg varandra sist, men trevligt hade vi.
det pirrade, ja, det gör det!

imorgon ska jag färga mitt hår & bara ta det lungt. Näst sista dagen i skolan också.
Hoppas jag klara några timmar i klassrummen, sen är det ju avslutning på fredag. HÄRLIGT!
TAKE CARE & GOODNIGHT!
/carolinee

Kommentarer
Postat av: Anonym

nog för att det är kul att läsa, men fyra gånger... Inte är du så intressant ;) HAHAHA PUS

2007-12-18 @ 23:04:18
URL: http://johannana.blogg.se
Postat av: Lisa

Säger så! Men nu är det slut för min del! Ingen mer skola på 2 veckor :D underbaaaart! Ska du gå på avslutningen då carrobarroo? :)

2007-12-19 @ 15:38:52
URL: http://memorables.blogg.se
Postat av: hellstromfrida

nu är det ju så att jag inte körde fel helt själv . det var ju absolut ingen som sa något om vart vi skulle köra . men vi hade kommit hem snabbare om jag fått göra som jag ville , då hade vi sluppit varvet i linköping ;) hoppas du får uppleva DET imorrn , här kommer lilla . . :D

2007-12-19 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0