it can only get better

igår var det lill-jul hemma hos jakobsson's. Mycket trevlig kväll med spel, glögg, pepparkaksdag,
paket (för vissa), roliga lekar & underbara vänner :D dock så var vi inte vakna hela natten, som vi sa.
Men så himla skönt det var att sova, lite kallt, men just då var mina tankar bra!

när vi vaknade på morgonen, gick jag, lisa & carolina upp & käka frukost.
Snabbt skulle det gå för sen skulle jag till anna, nagel-anna, & göra mina
naglar & dom är ju så snygga! jätte (porr)-röda med pärlor :D
med det nya håret också som jag, tack vare johanna, är super nöjd med!

kom nyss hem från familjen klintestam, har nämligen vart barnvakt åt mina
super söta sysslingar, Lucas & Ronja. Riktigt kul att vi med fredags-mys & film.
Senare när fredrik kom hem stannade jag kvar ett tag men gick snabbt hem, man blir
ju så himla trött av att vara barnvakt. Så nu ska jag lägga mig i sägen med lite chocklad..
& titta på one three hill, sen ska jag somna till Chad Michael Murray, mums!

puss&godnatt!
/ms. c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0