when it feels like

..you're fallin' apart inside!

Jag saknar dig, men imorgon kommer du hem & jag måste bara
få leka med dig min vän! du är det bästa, i hope you know that!

jag orkar inte vara sjuk längre, bort med denna yrsel, feber & allt vad de nu är.
jag vill orka med skolan, jag ska bara orka med skolan!
Jag tog faktiskt med mig matte, svenska & idrott hem denna helg..
och imorgon ska jag vara hemma hos lisa. Plugga med henne för fullt inför
provet i idrott & hälsa. Så nästa vecka börjar den veckan då jag ska må bra,
orka med allt & se fram emot allt bra som kommer nu framöver..
JULAFTON :D hihi



film tajm nu, oh.. glad? oh ja, det ska bli så kul, verkligen! ha.
du är tragisk, patetisk.

Kommentarer
Postat av: Aaaamanda

den enda som är patetisk här är du !

2007-12-09 @ 15:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0