december, oh my december

min helg har inte varit som andra helger vart, en mycket annorlunda helg för att vara caroline.
men en kul & bra helg.. ett tag iallafall.

i fredags var jag med min bästa vän camilla vi va med robin & massa annat folk, vi satt hemma hos
alex att drack lite. Sen gick vi till trädgårn ett tag, det va mys. En bra kväll, tycker jag :P
fast morgondagen var inte lika bra, varfken för mig eller camilla.. usch.
Det är nästan så att man tänker att det inte är värt det, haha. Men så säger man varje gång!
men jag ska iallafall tacka robin & alla dessa andra killar för en hel mysig fredagskväll :D

igår var jag med henka & johan vi var på bilträff där det var lite fina bilar ..& människor!
där träffade jag victoria, det var ett att sen & jag fick en puss av henne! HA!
sen åkte vi runt lite i denna stad, alla dessa bilar. Men jag var så trött så jag vill slänga
mig i en soffa & bara gå på film eller nått liknande så då gjorde vi de..
offside vart det, hemma i källaren hos familjen ring..

sen åkte jag hem, sov skönt & hade mys!


vill inte tänka, vill inte känna, vill inte se
vill inte vara, vill inte höra, vill inte minnas..
men försent!

fast detta kanske ska hjälpa mig att glömma
eller kanske få mig att sakna mer..
låt mig va nu, snälla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0