i think i need a new town to leave this all behind

idag har allt känns mycket bättre & det är ju bra.
fast allt fore ju ifs mycket bättre om du bara kunde låta
mig va, tror att det skulle bli lättare att glömma då!

fast ändå vill jag inte, vill ju att du ska finnas här..



idag blev jag firad av släkten tillsammans med min mamma & min syssling
eftersom att vi nästan fyller år samtidigt :) tråkigt att bara få pengar & presentkort..
men jag ska tacka & vara glad! Då kan jag ju köpa sånt jag vill ha istället.
som parfym, kläder, smink, färga håret, skor, väskor.. lalala you name it!

nu ska jag göra annat, TACK CARE!
/carolinekajsaa.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad roligt med presenter! Men pengar är ju faktiskt alltid bra :-)

2007-07-28 @ 12:13:27
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0