it's not what you see

jag bara orkar inte mer, jag har så ont. överallt!
nått måste ske snabbt också. känner mig ju som en
gammal tant för sjutton & det värsta är att jag inte skojar..

min dag på jobbet har väl varit helt okej faktiskt eftersom att vi kom igång med att jobba.
känner mig lite duktig faktiskt. lite lång tråkigt sådär att bara sitta vid en dator & skiva samma
sak i åtta timmar ;O men som sagt så får jag ju löööön. & det vill jag ju ha!
jag trivs på e.on, dom är snälla mot mig! tata.


fattar inte äns varför jag sitter här.. ska nog ta & sleepa istället.
det är vad jag behöver för att orka min morgon dag!

HEJDÅ & GODNATT
/carolinekajsaa(.bilddagboken.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0