maybe i don't wanna go?

hm, fortafrande lite depp.. det känndes idag, en seg dag, en jobbig dag
med mycket tankar & blandade kännslor, kännslor för allt för alla för dig!

det funkar inte, jag vill inte, inte ännu en gång..
det får vara bra nu, känns som om jag har gjort mitt med dig
& det har jag.. men du vet inte hur illa det gör mig att höra
dig, att se dig säga saker, göra saker. det gör ont nu!
undara om jag vill att det ska göra ont? det var ju länge sen nu.. (typ)!
men varför välja att det ska göra så här ont? & på grung av dig?
hell no, att detta är med vilje! Jag tror att vädret gör mycket..
det gör att folk deppar ihop, det är inte ofta det varit 'höst väder'
på sommaren precis, hm.. nu får ta vara nog..


ska ringa lisa, hon får mig alltid på bra humör, oavsätt!
plus att jag blir så himla glad för att oliver säger att han köpt mig
en födelsedags present, lalala, undra vad det är? han är snäll han! tack.
men nu, ett bad.. BYE LOOOOSERS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0