nothing is different, it drives me insane

ensamt ensamt ensamt, men skönt.. ibland! typ nu.
är så himla trött idag, helt seg.. ska nog lägga mig & titta på nån film sen, mys.

jag har inte tänk så mycket idag, det har liksom inte
hunnit med. hela dagen har gott så fort, jobb jobb jobb..
blää, det tröttar ut en & dagarna bara förvinner.
men lite skönt som sagt, att slippa tänka.
för det vill jag inte, orkar inte!

men det handlar nog inte om dig egentligen, det handlar om det.. jag vill ha!



i'm getting so tired, i'm needing a break
a break from all the shit that i take
i'm tired of all this, waiting around
for something to happen in this little town
don't tell me you know, don't say you agree
with all that i'm saying, don't think you know me
all that i am, all that i'll be
is so undecided, the battle of me.

what if i'm on my own by myself all alone
what if i can't be there, all the same everywhere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0