think of everything you got

jag fattar inte, ibland undrar vad jag gör för fel? okej, hon är min mamma men vad är det för ursäkt?
får hon säga vad hon vill, men inte jag? hon får skrika & tycka att jag gjort fel & lalala.. fast jag får inte försvara mig & säga vad jag tycker. Allvarligt så tycker jag själv att jag är så pass mogen att jag kan både erkänna det jag själv gjort fel & det nån annan gjort fel. ''det är ju inte ens fel att två tjaffsar'' men enligt min mamma kan jag inte erkänna mina fel fast att jag nyss stod & sa till henne vad jag gjort fel & vad hon gjort fel.. när hon väl insåg att jag hade rätt nämen då skulle hon börja skylla på att jag inte visste när man skulle sluta disskutera. att hon blivit mer irriterad på mig bara för att jag fortsatte att diskutera. konstigt då! men enligt mamma så ska man vara osams en hel kväll bara för att man inte tycker lika. varför inte bara acceptera att vi inte tycker lika & låta det va? låta varandra va tills man ser att ''okej, nu är det lungt att börja prata igen''.. vad ska man säga, mammor!

ofta så säger man ''jag ska inte bli som min mamma när jag får barn för hon ger inte mig nått godis på fredag, bara på lördagar'' men denna gång är det så mycket mer än så.. för jag menar det verkligen.
jag kommer absolut inte bli som hon.

usch, nu har jag fått ut min aggrition, hon kanske också borde
prova blogg istället för att så & gapa! ha!


min dag på jobbet var seg som fan idag, men ändå har jag haft det kul. Åt kina mat till lunsh med nestor.
riktigt trevligt faktiskt. nu är det bara fyra veckor kvar att jobba & ca. en månad & två veckor kvar tills jag
får min efterlängtande lön. pengarna bara rullar in & jag gör typ ingenting!

nu borde jag väl kanske göra annat än att sitta här, sova?
det vore  ju skönt.. men först en macka :)
byeee geeks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0