you don?t know me, and you don't even care

usch, idag är jag lite deppig känner jag. Haft ont ont i huvudet hela dagen
& tanken på att det är måndag imorgon gör ju saken int emycket bättre!
hela tre veckor kvar tills jag får mitt efterlängtande sommarlov (på en vecka).
blääblää! men det ska bli skönt att börja skolan igen, tycker jag faktikst!¨
fast jag hade ju hellre tagit studenden år en om TVÅ faktikst..
men min tur kommer ju den med.


bion igår var jätte mys, as bra film också & jag tror nästan att jag blev lite smått förälskad i
orland bloom, han är så jeeeeeeevla het lalalaa..



nu ska jag se på film, narnia blir det faktiskt.. den filmen får mig att tänka.
som allt annat också ifs, men jag minns då jag såg den första gången.. aw!
fuck, vad håller jag på med.. sluta sa jag! tänk inte, syns inte, finns inte.. fanns inte!


why do you always do this to me
why couldn't you just see it through me
how come,  you act like this
like you just don't care at all

do you expect me to believe 
i was the only one to fall..

filmtajm nu, sen godnatt!
/carolinekajsaa (.bilddagboken.se)

Kommentarer
Postat av: Saraa

det är inte lätt but you can do it hunnybunny<3

2007-07-23 @ 18:15:01
URL: http://sarararaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0