your words were my freedom

jag bara orkar inte, en hel dag med udbildning på sånt som jag redan kan bara för att
jag var tvungen att hjälpa dom andra mupparna & så. JAG VILL BÖRJA JOBBA!
men imorgon för hoppningsvis sa dom att du kunde sätta mig vid mitt skrivbort..
oh, jag bara hoppas på det för att bar sitta & glo är det värsta som finns när man vet
att man kan göra nytta.. möööööööööhö!

anyway, så var det inte så farligt att gå upp imorse. det var mest min cykel tur som var det jobbiga. HAHA.
men detta ska bli kul. jag, caroline, ska cykla varje dag fram & tillbaka till e.on i FEM veckor..
nu jävlar, ska börja mitt nya liv. kan ju iallfall kanske få lite bättre motion av detta kanske, ti.
fast vet ni vad det tråkiga är? att sommaren snart är slut.. inte länge kvar ju & hur många soliga dagar
har vi haft? typ naaada! fast ifs så gör det inte mig nått om det regnar under dom här fem dagarna.
jag sitter ju ändå inne framför en dator & kan inte ligga ute & sola vid en mysig lite sjö!
men OM det blir sol snart & jag jobbar så behöver ni ju inte tänka på att göra mig avis för det kommer
jag absolut inte bli! gud vad ironisk jag lät nu, det var verkligen inte meningen, baha!


idag när jag var på stan & solade så träffade jag disafisa. jag saknar verkligen det där tjejgänget!
jag vill så gärna ta en dag med er & bara sitta, umgås & prata galma minnen.. men det blir liksom
aldrig så. sen fick jag veta att klara ska ju till usa ett år nu & becca åker ju snart till thailand.
när ska vi hinna ses? har vi kommit ifrån varandra så mycket att det kommer kännas stelt & konstigt?
nejnejnej, varför tänker jag så.. you're my girls, my memories!


BYEBYE MONGOON!
/carolineeee




i do miss my december, come back to me!
too many times. i've cared too much. 
i stood on the edge and saw that you held my hand
i couldn't hide from those eyes
Please, don't let me fall in love with you again

Kommentarer
Postat av: Lisa

men caroline :) tänk positivt nu! det är faktiskt lika långt kvar av lovet som har gått :) mycket hinns med! hoppas det är bra med dig vännen!

2007-07-11 @ 18:30:25
URL: http://memorables.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0