im really tryin' to let you go

usch vad lycklig jag känner att jag är idag, en hel dag med mina bästa grabbar.. oliver & bengan ;D
satt & väntade i skolan på att dom skulle bli klara med sina jävla arbeten, men efter det så gick vi ner på stan
där oliver bjöd på glass medans vi väntade på adam. När adam väl kommit & gett oliver pengar så gick vi till maestro för att köpa mat som vi sen åt på gräset i vasaparken :) så himla myspys! 
massa sol & värme, helt underbart! ni är fina ni.

nu sitter jag här, ganska skönt att veta att man inte har nått att plugga nu..
men lite sorligt samtidigt. Sluta skolan nu & allt, lämna alla mina underbara
klasskompisar ;O men vi ses ju i sommar, right? det ska iallfall jag se till! HA.


imorse ringde min camilla & sa att hon var på sjukhuset ;O
hon låg där i en säng & fick dropp, men läkarna viste inte riktigt vad det
va ännu, men dom skulle ta lite prover & så, jag ber till gud att det inte är nått
allvarligt & att hon blir bättre snart.. du har varit sjuk länge nu älskling!
du klarar det här, gör mig aldrig så rädd igen bara <3

det känns att sommaren är påväg
nu & jag hoppas att det går fort :D


/hon som heter caroline, men min mamma säger alltid kajsa!

Kommentarer
Postat av: Saraa

jag kommer SAKNA ihjäl mig efter ´våran klass, måste ses MASSAMASSA, saknar dig redan ju (A)

2007-06-04 @ 21:50:53
URL: http://sarararaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0