it ends to night

nu är jag äntligen hemma efter en otroligt skönt helg med papsis (&min) familj.
vi har varit i husvagnen, det har varit så mys. Jag träffade Anna, jätte länge sen sist men
vi hade kul. Åkte till motala för att shoppa lite & titta på alla svättiga männisor som
cyklat vätten rundan ;/ uscha. fast det va ganska kul att se, dom såg så trötta ut, trettio mil..
vem skulle inte klara av det? HA! nu var jag rolig. Jag är så lat.

jag tycker om min familj på papsis sida, dom är snälla.



På torsdag åker jag till jönköping för att hälsa på mina vänner :) det ska bli kul.
Midsommarfirade till högsta nivå, fast inte så länge eftersom att det blir att åka
hem på lördag. måste ju umgås med mina vänner här i stan också!

tack för mig, take care!
/carolinee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0