just don't leave me alone here

alledeles lyckad kväll igår tack vara värdinnan själv, charlottan ;D
lite synd att det blev som det blev sen, men jag hade trevligt iallafall, hi.
grattis grattis grattis igen till 18- åringen <3

senare så träffade jag mattis & hille hemma hos mig, men sen när jag var för trött & full
bad jag dom åka. Jag skulle ju lixom upp för att jobba idag! somande klockan halv fyra &
gick upp vid halv nio ;O jobb jobb jobb hela dagen, på restaurang lindö.
Det va jätte kul, speciellt när tomas körde hem mig på sin mc :D haha. Det var nästan så
att min baksmälla försann av kicken ;D



nu funderar jag iallfall på att kanske lägga mig framför tvn & bara slappa, det skulle
både jag & min mage behöva.. men först kanske jag ska ta ett bad, jaa va skönt!
sen kanske jag ska be om ursäkt för igår, jag sa nog lite för mycket..
men jag saknar dig ibland fast att jag inte vill!

/ lilla jag, carolinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0