maybe it's best you leave me alone

jag hade typ inget bättre för mig..

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Ja, om jag skulle kunna vinna pengar ;D
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar
Brukar du sjunga i duschen? haha, det  kan hända
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll fotboll fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? aao
Laddar du hem musik och film från internet? Jadå, musik iallafall
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Shoppa i mängder & resa
Vad är det bästa med julafton? All mat.. & paketen såklart
Tänker du mycket på ditt utseende? Ibalnd så, haha
Tänker du ofta på sex? Absolut ;D
Är du skyldig någon pengar? Inte vad jag vet :/
Är du mörkrädd? Nae, eller det boro nog på
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Glasögon ibland, typ nu (a)
Vilken färg är snyggast? Alla basic färger funkar för mig ;P
Tycker du matte är svårt?JAAA!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Naej!
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? pengar eller en resa
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 11 kanske, ibland tidigare eller senare
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? mamsi
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Nån gång, eller fler.. vet inte riktigt
Bor du utomlands? nopp
Har du piercing? Naej, vet inte om jag skulle vilja ha heller?!
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Det skulle nog vara naveln.. 
Bråkar du och dina syskon ofta?  Nja, det händer
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Jag har massor!
Läser du ofta böcker? Det gör jag nog
Vad föredrar du för sorts filmer? Jag gillar nog det mesta
Vad slösar du mest pengar på? Typ sånt man inte har nån nytta av mat & snask osv.
Vill du gifta dig? Jaa, va mys
Vill du ha barn? Två eller tre
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? nopp
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Finns inget bättre än GRAY?S ANATOMY!
(som har uppehåll just nu, blää)
Vilka länder har du varit i? turkiet, spanien, grekland plus några öar.
Vilka ställen har du bott på? Norrköping
Vilka husdjur har du haft innan? Inga.. men min syster har haft en del :P
Vad förknippar du ordet skolstart med? Plugg, eller?
Solar du ofta? Ja, jag gillar sol!
Är du bra på att laga mat? Oh ja, im the best!
Var badar du helst? i nån mysig sjö, men jag nöjer mig med mitt badkar också
Vad dricker du för alkohol? Det mesta skulle jag tro, öl är tveksamt
Vad använder du för droger? Ingaa, fy
Vilka djur är du mest rädd för? Jag vet inte, insekter kankse.. aa
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Naej





men nu ska jag till victoria, så hejdååååå losers!
/carolineee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0