move along, like i know you do


vad gör man? väntar & ser? jag vill.. eller nej, det vill jag inte alls.
jag har velat, men nu är det försent. visst? jag ska inte.. för det
blir inge bra då, de vet jag. men det här förvirrar mig, för ibland undrar
jag hur det skulle varit om det inte var som nu? just nu gillar jag inte
nuet. jag hoppas för mycket, vill för mycket.. mer än vad jag borde.
fan, & inte en jävel mer än jag förstår vad jag menar, kul.
om jag förstår mig själv äns, det var ju en bra fråga.. jag tror inte det, inte nu.
allt prat om ''tänk om de vore så, tänkt om det skulle varit så..''
men nu är det inte så & jag borde inte vilja det heller.
jag vet att jag klarar mig själv så varför älta? ge upp!



your subtleties
they strangle me
i can't explain myself at all.
and all that wants
and all that needs
all i don't want to need at all.

the walls start breathing
my minds unweaving
maybe it's best you leave me alone
a weight is lifted
on this evening
i give the final blow.

when darkness turns to light,
it ends tonight
it ends tonight.

(underbara, helt sjukt underbara låt)!
sovdags nu, en ny dag väntar..
/carolinee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0