when darkness turns to light

jaha, då var man i jönköping då. En vacker stad tycker jag, med måååånga konstiga människor.
Hemma så tycker vi att han som går & pratar med 'gud' är konstig, men då skulle ni se folket här..
det är helt enkelt sjukt, men kul ;P haha.

var i göteborg med en vän till asse idag, han shoppade lite åt mig & bjöd på mat.
Alltid lika kul att bli lite bortskämd, kände mig nästan som en prinsessa där ett tag, tata.
I göteborg träffade jag sara & millan, lite komiskt att man träffas i göteborg men aldrig i
norrköping. Ödet, som oliver sa ^_^

på fredag är det midsommar & då blir det dunder fest tydligen.
Låååångbord med mat har jag hört, det är de jag längtar mest
efter kan jag lova :P sen är det ju alltid lika kul att festa förstårs!
Men sen på lördag blir det till att resa hem till gamla goda norrköping
igen, det ska bli en riktigt mys lördag kan jag lova..
har jag längtat efter, sen så tycker ju jag om att mysa.

men nu borde jag sova, eller iallafall umgås med mina vänner ett tag innan för imorgon
ska vi tydligen spela golf.. eller jag ska väl bara gå där antar jag. Få lite motion så lat som
jag är & kanske lite sol på kroppen.. alltid lika kul!

Take care!
/carolinee

Kommentarer
Postat av: Saraa

ha en underbar midsommar gullunge <3

2007-06-21 @ 09:55:35
URL: http://sarararaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0