you don't care anymore

kom nyss hem, har varit med min papsi i storsätt hela dagen. Först gick jag till hans jobb för att
fyllai lite papper & så tills jag börjar jobba (om en 1½ vecka). Pratade lite med dom där & passade
på att dricka en kopp kaffe (a). Efter det var det dags att åka hem för att äta en snabb middag & sen
åkte vi till parken för att titta på ifk, wöw. Dom vann ju med 3-1 också, skit bra ju!
Jag hade iallfall så hilma kul!

på måndag åker jag till vi till lisas land :) det ska bli riktigt kul! nått att se fram imot!
tänk att bara vara ute, få åka lite båt, äta snask i mängde & inte behöva tänka på hur man ser ut..
såååå himla bra! Jag bara längtar. Jag tycker om lisa, hon är en bra vän <3


nu sitter jag här & tänker mest.. är fortfarande lite förvirrad sådär.
men jag ska försöka att inte tänka på det som varit, men fuck..
just nu vill jag inte tänka på nuet heller!

dusch tajm nu, sen lägg dags för min del tror jag.
känner min lite trött faktiskt.. så byebye!
/fröken stenberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0