you won't find nobody else like me

igår var det en bra dag, jag var glad (: min camilla kom hem från sjukhuset och det firade
vi med en fika i vasaparken, hon är typ bäst i hela världen & jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Efter vår fika gick vi hem till henne för att äte lite tacos med hennes mor, mums mums..


senare på kvällen åkte jag & lisa till folkparken där resten av gänget befann sig.
Där satt vi istortsätt hela kvällen & hade jätte mys (: det ska vi göra om fler gånger!

     

                                      

                                          

snart ska jag till sebastian för att titta på fotbollen & bara slappa i soffan
med massor av godis, iih!  HEJA SVERIGE :D
/caroline stenberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0