all of the heat, the peace, the pain

nu är jag så jävla förbannad, jag gråter nästan..
95 olika resmål i världen, pricka ut det på en karta & ha prov på det imorgon.
Hur ska jag, eller någon av min kära klasskamprater klara av det? hur?
shit, detta är ju sjukt! Varför sitter jag egentligen & pluggar när jag inte kommer klarar av det?
För det finns inte en ända chans att de kommer gå bra på det här. Men min lärare gör väl som
och tar ut 40 olika resmål av alla dom 95, men jag vet ju inte vilka som 40 är.. så jag måset ju
plugga på alla 95 i vilket fall! ÅÅÅÅÅH, JAG BARA LÄNGTAR TILL SOMMARLOV!


det är ju tur att du gör mig glad iallfall :)
tycker om kiinte massor <3

Kommentarer
Postat av: Saraa

det är SJUKT!

2007-05-10 @ 21:41:33
URL: http://sarararaa.blogg.se
Postat av: Filippa

Jag blev klar med provet på en kvart... jag tror inte det gick så bra haha. Blää för threse och turism.

2007-05-11 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0