i'd rather run the other way

farbror doktor besöket igår var inte så illa som jag trott. Jag fick pencilin som jag ska äta i några dagar
& men ser redan att min fetto hand börjar likna en normal hand. Det är ju skönt! Febern är inte heller så
farlig, det var imorse som den var som värst men nu känner jag mig bättre & ska väl antagligen gå till skolan
imrogon oavsätt hur jag mår. Känner att jag måste, har ganska mycket att göra trottsallt.

Igår fick jag pussas med pojkvännen min, & det behövdes.
Nu´kommer han vara borta ända tills på fredag :/ usch
Jag saknar honom redan faktiskt, fast det är nog bara tanken
som gör de, att veta att han är borta.. några mil ifrån mig..
haha, oj vad sorligt det blev nu. Så ska det ju inte va!
Tyckerr om honom massvis, han gör mig glad!


Jag hoppas på fint väder i veckan, bort med detta konstiga, blåsiga väder.
JAG VILL HA SOMMAR & SOL, NU :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0