my feelings are strong, i barely breath

Just nu skiner solen & då blir jag så glad. Kan inte riktigt förstå att det bara är
typ tre veckor kvar tills vi får sommarlov!  Jag blir tokig av lycka bara jag tänker på det.
Sen ska jag ju jobba också, på E.on & där ska jag tjäna massvis av penger så att jag kan
shoppa shoppa shoppa nått fint åt mig själv, eller kanske åka på en resa? JAA, fan så kul!

sen kanske jag borde tala om att jag städade
mitt lilla rum igår för det var sjuuuut stökit!
& jag skojar inte, titta..

        234259-3       234259-4

                             före                                                           efter


Nu ska jag hitta på nått kul, kanske åker ut till mina vänner trotsallt.
Det är ju så mys att umgås med dom!

Men jag vill mysa med min pojkvän nu, jag saknar honom.
Fan, jag tycker jag gör det hela tiden.. <3

/Carolinepernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0