now my mind is screaming out

Jag bara älskar det fina vädret! idag har jag suttit ute i solen hela dagen, verkligen hela dagen. Jag vakande halv tolv & gick ut, satta mig ner för att äta lite frukost. Sen har jag & min lillebror anton cyklat till våra sysslingar, där satt jag & fika i solskenet medans han lekte av sig lite. Sen kom vi hem och då tänkte jag vara lite duktig och räkna matte, så då satte jag mig på baksidan och räknade några tal samtidigt som jag pratade med han jag tycker om så mycket, conniiii, sen kom jag in typ nyss. Tänkte att jag kunde sätta mig lite vid datan för att berätta om min dag som jag själv tycker har varit helt underbar än så länge, aw. Ikväll får vi se vad jag gör, kanske ska vara barnvakt med det hoppas jag inte behövs för jag skulle vilja göra annat nu när det är så fint väder, kanske festa? vi får helt enkelt se hur det blir. Nu borde jag iallafall göra nått åt mitt liv, haha.

sen ska jag kanske tala om att jag var på modevisning i går i de geer, oh så bra det var & min camilla.. SÅ BRA HON VAR & SÅ HIMLA SNYGG! Hon är bara så bäst & min bästa vän, tycker om henne så <3


take care
/fröken stenberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0