we got ourselves in trouble

Jag bara hatar det här, hatar att jag är så som jag är just nu.. så himla kännslig.
varför? kan jag inte bara vara som jag brukar, sluta ta åt dig av allt caroline!
Jag har klarat det här förut.. men denna gång är det annorlunda.
Att inte veta vem man är för dig eller vad jag betyder. Just nu känns det
som om jag är ingen i dina ögon eller nån kanske eftersom att jag duger ibland.
Hur bra känns det egentligen då? jag vill hela tiden.

Men jag begär visst för mycket har jag hört & oftast då förlorar man allt.. eller?
fast det känns ju inte som om jag har nått heller, så vad har jag att förlora?
jag orkar bara inte



plugg plugg plugg, turism prov imorgon & sen efter provet ska jag på stan en sväng
för att shoppa hade jag tänkt. Kanske ta en fika med en vän också (: mys!
Hoppas på mycket sol i helgen iallafall, det gör mig glad.

234259-15


jag skanar mitt moboffer, jag vill pussas <3
HEEEJSVEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0