when it hurts the most

min helg har varit jätte bra & just nu är jag så glad.. fast vet ni? vicitoria
åker till cypern imorgon i två veckor och det är ju inte lika kul direk.
Jag kommer sakna henne! Fast hon kommer ju hem & det är ju tur.
Men jag ska ta handom casper (henneshund) & det ska ju bli kul. Tihi.

imorgon fyller min papsi år & vi ska äta lyx mat påå restaurang, HA!
mums mums mums

 jag visste egentligen att det skulle bli såhär, därför var jag berädd..
allt var bara ord & vet du? att jag börjar nästan tro att det bara var det
från min sida också.. för dina ord var nästan för bra för att vara sant!
'"it's always someting in the way" vet det inte det jag sa?
sluta vara osäker sa du? konstigt va?.. patetiskt.

PUSS & KRAM
/caroline

Kommentarer
Postat av: din vän tessan

orka killar

2007-05-27 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0