wrapped in all of the promises

Satt och tänkte lite idag, & kom fram till att jag saknar mina 'gamla' vänner så himlas mycket.
Alla tjejkvällar vi hade, alla fester vi var på då vi äägde (a) & så mycket mer.
Var det jag som tod avstånd? Får man lov att komma tillbaka då?
Tjejerna som är oförglömliga, helt klart bääst.
- tessan sara disa klara becca millan!

Jag bara hatar att se min mamma ledsen, fan att hennes jobb aldrig ska blir bra.
Tänk om jag skulle känna varje dag innan jag gick till skolan att: 'fan dit vill jag inte!'
Det känner hon. Var ända jävla dag innan han går det jobbet.. & hur jobbigt är inte det?!
Hon har ju liksom inget val. Vi kan ju skolka, bara helt enkelt skita i att gå till skolan..
men det kan ju inte hon. Hon måste ju få lön! Kan inte vuxna människor bete sig som
vuxa & göra så gott dom kan, istället för at skita i att hjälpa till eller åtminstonde
försöka få mamsi min att må bra när hon kommer till jobbet. Men inte det inte, är det
för mycket att begära? fan..

imorgon ska vi ut i skogen hela dagen men skolan, FUCK VAA ROLIGT!
ibalnd vill jag bara kräkas!

fast nu ska jag bada.. så hejdååååå!


Kommentarer
Postat av: tessan

KOm tillbaka min vän :D

2007-05-22 @ 21:20:11
Postat av: Sara banan

precis, kom tillbaka fan!:D

2007-05-27 @ 20:54:59
URL: http://bananens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0