it ends tonight

fy fan, det trodde du inte gunnar ;D vi lurade dig trots allt du!
men jag måste säga, att du var himla duktig! Jag hade aldrig gjort det, never!'
vi var alltså på tropikariet med martin, där skulle han flytta på skorpioner, ormar,
spindlar, krokodiler & simma bland hajarna.. han åt till och med en mask ;O
usch säger jag bara! men så himla kul det var att se, oh ja! as garv!

nu sitter jag här hos familjen jakobsson, alltid lika trevligt!
fin middag idag också med johanna, frida, lisa, wally, steny,
denna, olle & så självklart lilla jag. Pomme med kött & sallad! MUMMA.
nu är det godis & film i soffan.. dock så är filmen inte så vidare bra..
wallen alltså, han kan ju inte välja film, inte skräck i allafall! haha.

men nu när olle & steny övergivit oss andra för att gå tell otten utan en ända liten promille i kroppen
blev mitt humör genast försämrat, men jag har ju alla andra trevliga människor kvar här..
denna & wallen ska till & med bada i lisas bubbelpool nu, ska mog gå upp & göra grabbarna
sällskap, skulle ju vara trevligt liksom ;D får se om dom tycker likadant!

min natt ska i allafall tillbringas hos familjen jakobsson, mycket trevligt!
morgondagen orkar jag dock inte tänka på, tar det som det kommer..
ska nog i allafall träffa systrarna hellström!


nu ska jag & ollebolle gå upp till de anhdera muppsen!
jag & olle (lisas bror) är bara så himla bäst :D
Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0