it's not so bad

.. youre only the best i ever had!
hur kul kan livet vara liksom? ja, undra sa flundra..
disskutionen med frittyluie igår gjorde att man vart fundersam, men vad gör det?
lev livet, have fun, oh ja, det ska jag.. för jag har världens bästa vänner!
dock är en sak säker, livet består av tre saker; leva- välja & dö.. right ms F?


just nu skulle jag kunna tro att klockan är fyra eller nått, men inte det.. två? liskom, what?
det är as mörkt ute & jag är super mega trött.. dock kan jag faktikst tycka att det är rätt så
myspys nu när mörkret kommer fram fortare & det börjar bli lite kallare ute.
MEN hur kul är det att vara trött efter skolan & inte orka med nån ting? bara sitta hemma?
jag vägrar, tänker inte sitta hemma & deppa som åren innan.. no way liksom, slut med det nu!
jag har så himla kul med mina vänner & man ska ju inte sluta träffas bara för att det är vinter & kallt..

.. fast jag kan ju inte säga att jag kanske skulle vilja ha nån att mysa med också, hu.


jag har typ panik, jag skulle behöva gå ner till stan för att fixa min nagel som gått av! men nej, jag har ingen ork! & inga pengar för den delen häller. Nagel-anna skulle säker inte behöva pengar idag men.. naej, jag går inte. Min lilla fingrtoppis får helt enkelt vara av nån dag till. För att efter denna underbara skoldag ska jag hem, umgås med min lilla mammi, mendans lisafisa är på maxi med sin broder "kära emil". Senare ikväll ska jag, fisa & frudden umgås ett tag för att planera vissa saker.. DOCK inget jag kan nämna här än så länge, eftersom att en viss joehoe kankse läser (lalala).

skolan, denna underbara skolan (noot)!
geografi lektion nu & jag fattar verkligen ingeting.
molly & thilda sitter här (hälsar så glatt) och gör
allt arbete, medans jag, den latafan, sitter här & skriver!
vilket ifs är mycket trevligare än att skriva ett arbte..

iallafall så borde jag kanske vara lite aktiv, även fast att jag inte fattar nått. hell yeah!
have a goodie time & take care, so long suckers.
/kajsa


Kommentarer
Postat av: frida

leva - välja & dö ja , det är så sant . men det är ju faktiskt inte så tragiskt ändå , bara man gör vissa val rätt :D helst så många som möjligt . . vi har ju iaf gjort ett par bra val nu på senaste tiden , annars hade vi ju inte umgåtts :D

2007-11-20 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0