looks like a flower, smells like an asshole

söndag igen, fy vad veckodagarna går fort.. men ja, tiden går fort när man har roligt, right? :D

jag måste säga att min helg har varit super bra, as always! thanks to my grils and boys!
så himla kul som dett är att umgåsmed er, ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. vad hade jag
gjort om jag inte haft er? ja, det vill jag inte tänka på..
sitter nästan här och fnittrar lite smått för mig sjtälv då jag tänker på allt kul vi gör, ha.
som steny alltid säger; ''kärlek kärlek, älska älska'' yes!

i fredags var jag hemma hos joehoe med med fritty & sanna.
Vi hade oc-kväll med massa godis & mys!
adam brody, oh, thats my new man :D

går dagaen tillbringades hemmas hos steny med alla mina nära & kära. Födelsedagsbarnet själv (steny), wally, denna, olle, jag, fritty, lisafisa, joehoe & mathilda.. mycket mycket trevligt! måste åter igen tacka & gratta steny!
bland det bästa kvällarna på länge med mycket dans, spel, sång, serriösa samtal, myspys & ja, trevligt!
Hoppas du fick en bra kväll martin, det hade iallafall jag, lalalaa!


idag då, söndag som sagt, sitter här hemma hos pappi denna farsdag. Kände att, varför inte åka hit och krama
lite på min pappi just denna dag. Jag tror att han vart glad! Har iallafall vart här nu sen klockan elva imorse..
börjar bi dags att åka hem nu, trötta ungar & pappi and his wife ulrika, snart somnar alla skulle jag tro!
Iallafall lille jesper, min babo! Just nu sitter jag här enbert för att fördriva min tid, jag sitter ,förstår ni, och
väntar på Joehoe & fritty, ska nog umgås med dom en stund om klockan inte hinner blir allt för mycket
innan dom hör av sig vill säga. Hoppas att lilla fisa också kan vara med, lovilove to you my flicks!

jaha, vad finns det mer att säga? jo, på onsdag smäller det. Ska bli så himal kul verkligen!
hoppas på hel bild för mig nu, det skulle bli as coolt! men vi får se, helt typo super mega
kul vilket som & allt tack vare johanna min vän!

nu ska jag ner till min andra familj & fika.
pus&kram

/kajsa

Kommentarer
Postat av: Wallen

bäst är ni!

2007-11-13 @ 00:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0