the fear you wan't fall

hej hopp, idag är inte humöret på topp!
nej, jag vaknade inte på min bästa sida imorse..


sitter här i skolan, engelska lektion nu & jag vill verkligen inte göra något. blä!
fast ändå så ska jag nog skriva några rader till min vän i polen & den andra människan i spanien.
alltså hur kul kan det vara? dessa människor är hur tråkiga som helst & jag vill inte ha nån brevänn..

usch, så himla negativ man kan vara nu då! ge dig.

igår var jag iallafal hos familjen jakbsson igen, jag & lisa lagde jätte god mat & hade trevligt!
sen kommer killarna plus frida & mathilda & var sällskap. Måste säga att lisa & mathilda var så himla
super mega söta i sina prinsess klänningar, haha! Dom ska nämligen på maskerad ikväll & vad passar
inte bättre än att vara prinsessa? dom var iallafall super söta, speciella verkligen!

ikväll medans mina tjejer är på maskerad ska jag nog vara hemma ett tag.
sen kanske det blir en oc kvälll men frudd & joehoe! trevlas du.


nu borde jag egentligen jobba vidare, det är ju snart lunsh & något måste jag ju hinna med!
efter lunsh har jag turism, det är helt okej.. men sen vill jag inte tänka, vill inte, vill inte, vill inte gå
till de geer för att ha skapande svenska, NEJ, idag ska vi skriva en drama, en pjäs..
PÅ EN LEKTION SOM ÄR TRE TIMMAR!  herre min je, nej!

later, byea!
/kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0