why do you choose your pain?

jaha, då har man vaknat ännu en morgon hos familjen jakobsson.. alltid lika trevligt!
jag, frida & emil har just ätit frukost & druckit kaffe med en stund små-prat i köket!
nu sitter vi inne i vardagsrummet & ska snart sätta igång en film, skärgårdsdoktorn lockar! oh ja.

lisa, denna & wallen har just vaknat, trevligt! ;D små sömntutor där, ha.


senare ska jag hem för att sätta igång att baka kladdkaka, hela två stycken åt min familj!
mammi ska nämligen ha fest ikväll & ville därför att jag skulle baka lite & vad gör man inte?
jo, man ställer upp för laget! som fritty brukar säga.

nu har vi nyss bestämmt att på onsdag ska vi girls (plus+ emil) åka & fika på trollis, TREVLIGT, var min första tanke! & jag, jag ska stå för fika. äntligen, kan jag liskom bidra med något!  det kändes bra för mig.
jag vart glad! tänk så skönt att få komma ut på trollis, uppleva gamla minnen & bara ha allmänt trevligt en stund! nä, nu börjar jag ju längta nästan.. men ja, det är väl bara att börja räkna ner nu då, bara fyra dagar kvar! YES. nu säger lisa att vi ska bada där också? men, nej tack, jag står nog över..

nu ska jag väl slänga mig i soffan med mitt kalla kaffe & titta på film, efter en stunds bloggande!
tack för mig foolks! byebye.
/astrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0