Grey sky morning

godermorgon gott folk!

nu har vi vaknat här hemma hos hellström's. Jag sitter just nu ny sminkad & påklädd, Johanna kom nyss
ur duschen & frida, ja hon liggerkvar på madrassen på golvet (vakan, ja, men trött).
En bra morgon, än så länge i allafall, tycker om att vakna så här med människor som är
typ så himla super pigga. Samma sak igår när jag vaknade hos lisa, alltid lika pigg & glad!

Snart ska vi åka till frisörskolan för att fixa håret på mig, lila nått sånt ska det
bli inför plåtningen nu. Så himla super coolt liksom. Sen kommer även martin
& martin, dom ska nämligen också bli snygga i håret av Johanna. yey.


igår var en trelig dag, den började med en mycket bra morgon hos familjen jakobsson.
vaknade av att lisas bror emil kom & sjöng för oss, mycket trevligt.
En mycket gor frukost blev serverad & vi åt massor.
Runt ett kanske, tyckte jag att det va dags att åka hem. Då såg jag att
min låtsas far har satt upp världens gulligaste skyld vid vägen ''väklommen till kvarnberget''!
hihih, mycket fint. Efter en stunds beundrande åkte jag & vicy hem till henne & hennes kille
för att laga mat & kladdkaka, mycket trevligt! Efter det åkte jag hem till Johanna.
Vi satt & ASGARVA ett tag samtidigt som youtube-fönstret var uppe på datorn.
''Lasse, kollar du oasen där borta?'' ''En kaka? på en torsdag.. nu är det fest'' Ja, mu helt enkelt, kul!
Folk började smått trilla in i lägenheten efter ett tag & åter igen, en mycket trevlig kväll :D

nu är det nog snart dags att åka, kanske.. ha.
Pus & krumis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0