i remember love

idag måste jag säga att jag konstaterat två saker, bra saker.. eller aa.

imorse när jag satt på bussen så såg jag att nästan vid varje hållplats så var
det minst en stakars människa som sprang det fortaste han/hon kunde bara för att hinna
med bussen & komma i tid till skolan/jobbet. Men vet ni? självklart ska inte
människan som kör bussen stanna, nä, varför ska ha vänta i några sekunder?
då kan ju lika gärna den som verkligen sprang som en jude få vänta på att nästa
buss ska komma typ tio, femton minuter senare.. mja, konstigt det där.

men i allafall, men kan ju undra sen när man väl är på bussen att liksom..
varför tittar inte folk på varandra? så fort man får en sekunds ögonkontakt med
någon så snabbt som ögat tittar man åt ett annat håll. Inte heller pratar man, men ja.
Jag är säkert likadan, så jag klandrar inte nån, MEN.. varför, egentligen?


det andra jag kompå var ju då att norrköping är bra. Jag gillar norrköping :)
det bara dök upp i mitt huvud förut när jag & mamma var påväg hem
från ingelsta att ja, jag tycker om norrköping!

det var typ de! nu vill jag träffa lisafisa & de andra..
men vi får se hur det bli! PUS & KRUMM
/kajsa

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu är det bääst för er att ni träffar oss imorrn på dagen eftersom ni svek oss nu ;P goooodnaatt

2007-10-26 @ 22:32:28
URL: http://hellstromfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0