im strong, i know that

ligger här på golvet hos min älskade vän victoria, kramas lite, pratar & förut drack vi lite vin.
skönt det kan vara ibland, att bara vara..jaa, har inte mycket mer att säga. killar!
jag är glad att jag inte har några bekymmer, faktiskt! andra håller ju fast i samma skit
i flera år, men det är ju deras problem & inte våra. så det så!

te eller sprit ikväll? svårt val.. 
mys båda tvp ju, men mann vet ju aldrig. 
usch va kompliserat.. blä.

& föresten så var dagen igår en bra dag, riktigt roligt spel hade ally med sig hihi.
Lina fick spela kåt, Martin sjöng med en toalettborste som mikrofon (den var inte använd)!
sängen gick sönder, toalett sittsen gick sönder & lilla jag hade sönder johannas klasskiva i
skylskåper, ja jag vet, det va klantigt! men kul hade vi i allafall.

nu ska jag..ja, det vet jag inte.. men jag ska inte sitta hr mer iallafall! byebye!
 /Kajsaabajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0