move along, move along like i know you do

idag har jag sovit länge du, nästan lite smått irriterad för de. Typ halva dagen är borta redan, kul!
Men inte ska jag låta mig själv vara irriterad för det, idag ska det bli en kul dag, det hade jag tänkt iallafall.
Vet inte vad jag ska göra ännu, men det fixar sig alltid! tata.

fast städa & plugga borde jag göra.. usch, jag vill inte! Jag ska iallafall börja min dag med ett bad!
HA, så det så. Börjar man dagen med att bada, då kan jag lova att alla blir glada! hhihihihi


de vart te igår, mys, trevligt, oh ja..
men hur brukar jag känna nu då? ja, typ nu? blä, räddräddrädd.
vill inte släppa in, vill inte känna kännslan, vågar inte igen.

får väl skriva mer sen!
hejhopp.

Kommentarer
Postat av: LisafisaJ

Iäm just like a big frågetecken här asso! F&J me. I'm going to call you later? Hell YEAH I'm going to! (with högtalare)

2007-10-21 @ 15:19:55
Postat av: Anonym

Jag antar du är upptagen med Martin eftersom du inte UPPDATERAR!!!!:@ Men han tog sig tid att ringa MIG idag, så det var ju tur, då vet jag att han lever. Moahahahhaa Roooumpaaaaaa!

2007-10-23 @ 21:38:14
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0