my last way out

bara för att Johanna tyckte att jag liksom aldrig uppdaterade så ska jag göra det nu, HA!

Just nu är jag med victoria, hihi. Jag är på typ fniss humör, fast egentligen
tror jag att jag nästan är lite arg.. hm, konstigt.
Iallafall, ikväll är det Gray's anatomy & jag är typ ÖVERLYCKLIG för det!
det är den timmen i veckan då mitt lilla liv är som mest underbart.


sen kan jag tala om att jag längtar efter allt med hår-modellandet.
Jag tror vekligen att det kommer bli as kul, faktiskt!
& så himlans snygg jag kommer va liksom..
Då är all förtjänst Johannas ifs :D hehe.
men hon lyckas ju bra!

mys, men jag vet inte.. vill, men vill inte! blääääääääääääääääää

pus&krum
/kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0